Een paar kaartjes - voor de dansvoorstelling van onze dochters - bestellen via internet. Hoe moeilijk kan dat zijn? Erika had alles al netjes opgeschreven en ik hoefde alleen maar de gegevens in te vullen op de boekingssite. 3 kaarten voor de voorstelling op zaterdag van 13.00 uur en 3 kaarten voor de voorstelling van 19.00 uur. 4 kaarten voor de voorstelling op zondag van 13.00 uur en 4 kaarten voor de voorstelling van 16.00 uur. De bevestigingsmail nog eens goed gelezen. Alles klopt!
Tot de volgende dag...
Gisteren open ik de envelope van de schouwburg met daarin de kaarten. Dat is snel!
Ik kijk de kaarten na en tevreden loop ik naar Erika om te vertellen dat de kaarten er zijn. Oh oh...
Het aantal kaarten van zaterdag en zondag zijn omgewisseld. Hoe kan dat? Zal wel een foutje zijn van de Schouwburg. Dat is vreemd. In de bevestigingsmail kloppen de aantallen ook niet. Hoe kon ik dat over het hoofd gezien hebben? Ik heb toch echt alles goed bekeken en gecheckt, maar blijkbaar toch niet helemaal.
Gelukkig kon ik de kaarten dezelfde dag nog bij de kassa van de schouwburg omruilen.
Schouwburg Amphion in Doetinchem is (wat dit betreft) NAH-proof!!!
Tot de volgende dag...
Gisteren open ik de envelope van de schouwburg met daarin de kaarten. Dat is snel!
Ik kijk de kaarten na en tevreden loop ik naar Erika om te vertellen dat de kaarten er zijn. Oh oh...
Het aantal kaarten van zaterdag en zondag zijn omgewisseld. Hoe kan dat? Zal wel een foutje zijn van de Schouwburg. Dat is vreemd. In de bevestigingsmail kloppen de aantallen ook niet. Hoe kon ik dat over het hoofd gezien hebben? Ik heb toch echt alles goed bekeken en gecheckt, maar blijkbaar toch niet helemaal.
Gelukkig kon ik de kaarten dezelfde dag nog bij de kassa van de schouwburg omruilen.
Schouwburg Amphion in Doetinchem is (wat dit betreft) NAH-proof!!!